Vraag & antwoord

Om het u gemakkelijk te maken hebben we de meestgestelde vragen voor u op een rij gezet. Zit het antwoord op uw vraag er niet bij? Neem dan contact op met ons kantoor. We helpen u graag verder.

Vraag
Antwoord
Hoe maak ik een HOVO-account?

Heeft u nog geen HOVO-account? Er wordt automatisch een account voor u aangemaakt als u zich voor de eerste keer inschrijft voor één van onze activiteiten. Via e-mail wordt u een wachtwoord toegestuurd. Nadat u met dit wachtwoord bent ingelogd kunt u eventueel een zelfgekozen wachtwoord instellen op deze pagina.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Geen probleem. U kunt hier een nieuw wachtwoord instellen. Na invulling van uw e-mailadres ontvangt u een e-mail waarmee u een nieuw wachtwoord kunt opgeven.

Hoe kan ik betalen?

U kunt kiezen voor een iDEAL-betaling of een bankoverschrijving.

Kan ik mijn gegevens wijzigen?

Jazeker. Als u bent verhuisd of bijvoorbeeld een ander e-mailadres heeft kunt u nadat u bent ingelogd heel eenvoudig uw gegevens wijzigen via Mijn Profiel. Ook kunt u hier altijd uw wachtwoord wijzigen.

Wanneer is mijn inschrijving definitief?

Met een iDEAL-betaling is uw inschrijving direct definitief. Bij een bankoverschrijving ontvangt u een e-mail met daarin de betalingsgegevens. Zodra uw betaling binnen is ontvangt u een bevestiging van uw inschrijving per e-mail. Uiterlijk twee weken voor aanvang van de activiteit ontvangt u per post extra informatie over het lesrooster e.d.

Het lukt me niet om in te schrijven

Neem dan contact op met ons bureau, we helpen u graag verder.

Waarom ontvang ik geen nieuwsbrieven en e-mails van HOVO?

Waarschijnlijk is ons e-mailadres info@hovozuyd.nl door uw e-mailprogramma in de lijst met ‘ongewenste afzenders’ geplaatst en vindt u onze berichten terug in de ‘ongewenste mail’-inbox. Als u ons e-mailadres toevoegt aan de lijst met ‘veilige afzenders’ komen de e-mails weer in de gewone inbox binnen.

Ik wil mijn inschrijving annuleren, kan dat?

Annuleren kan tot uiterlijk vijf werkdagen voor de start van de activiteit via Mijn Inschrijvingen of door contact op te nemen met ons bureau. Het inschrijvingsbedrag wordt terugbetaald met vermindering van € 7,50 administratiekosten.

Kan ik me ook inschrijven voor een deel van een cursus?

U schrijft in voor een hele cursus. In sommige gevallen is het wel mogelijk om op een later tijdstip in een lopende cursus in te stromen. Neem ook hiervoor contact op met ons bureau.

Kan ik een gemiste les inhalen op een andere locatie?

Als een cursus of lezing op meerdere locaties wordt gegeven kan dit altijd. Vraag het aan uw docent.

Mag ik ook een introducé meenemen naar een cursus?

Ja dat mag. Laat u het ons wel van tevoren weten?

Wat gebeurt er als een activiteit komt te vervallen?

Mocht een cursus, lezing, reis of excursie onverhoopt niet doorgaan dan krijgt u uiteraard het betaalde inschrijfgeld volledig teruggestort.

Kan ik iets doen voor HOVO?

Zonder vrijwilligers geen HOVO. Naast de groepsvertegenwoordigers bestaan programmaraden die activiteiten initiëren en evalueren. De vrijwilligers van HOVO zijn gebundeld in de Vriendencommissie, deze is statutair verankerd en heeft een flinke stem binnen de organisatie. Wilt u als vrijwilliger bijdragen aan de ontwikkeling van HOVO Zuyd? Neem dan contact op met ons kantoor.

Hebben jullie ook kleine lettertjes?

Jazeker, hier komen ze: de Stichting HOVO Zuyd kan niet aansprakelijk worden gesteld voor schade aan personen en/of eigendommen, noch voor vermissing van persoonlijke goederen door welke oorzaak dan ook ontstaan tijdens de HOVO-activiteiten. De op deze website vermelde gegevens over activiteiten kunnen aan wijzigingen onderhevig zijn, zonder dat de Stichting HOVO Zuyd daarvoor aansprakelijk kan worden gesteld. In geval van wijziging worden de cursusdeelnemers zo spoedig mogelijk op de hoogte gesteld.